|

کاربرد بلبرینگ در صنعت

  شنبه, 02 اسفند 1399       اخبار و مقالات
کاربرد بلبرینگ در صنعت

 

کاربرد بلبرینگ در تمامی لوازم اطرافمان که قابلیت چرخش دارند قابل لمس می باشد  . اما بلبرینگ یکسری کاربرد ها در بخش صنعت داشته که قابل نمایش برای عموم نمی باشد . در این مقاله شما را با کاربرد بلبرینگ در صنعت و صنایع آشنا خواهیم کرد . در تمامی صنایع یک نوع وابستگی از نظر راه اندازی و کارکرد دستگاه ها و از نظر محصولات تولیدی به بلبرینگ ها وجود دارد . بلبرینگ ها قطعاتی هستند که باعث به حداقل رسیدن اصطکاک بین دو  سطح می شوند . در صنایع نیز ازبلبرینگ ها استفاده های فراوانی می شود .

تمام کارخانجات و صنایع ما برای به حرکت در آمدن بیشتر دستگاه ها نیاز به بلبرینگ خواهند داشت . به این نکته توجه کنید : یک کارخانه ی تولید قطعات خودرو برای تولید یک قطعه از رباط و یا از لوازم نیمه اتومات استفاده خواهند کرد ، این قطعات در صورت نیاز به چرخش و یا در صورتی که دارای موتوری باشند بی شک بلبرینگ در آنبه کار برده خواهد شد ، این قطعه که تولید میشود توسط دستگاهی به سمت دیگری برده خواهد شد  تا توسط سایر نیرو ها بررسی شوند ، یکی از عوامل مهم انتقال نیز بلبرینگ می باشد .

با توجه به وجود اصطکاک جهت تولید و راه اندازی و حرکت در بسیاری از قطعات و لوازم  صنعت از بلبرینگ ها استفاده خواهند شد . بلبرینگ ها انواع مختلفی دارند و ممکن است در صنایع نظامی

در صنایع غذایی

در صنایع پتروشیمی

در صنعت کشاورزی

و همچنین کاربرد بلبرینگ در صنعت پزشکی 

در صنعت داروسازی

در بخش فضایی و هوانوردی و... کاربرد فراوانی دارد .

در مقاله کاربرد بلبرینگ نیز می توانید مشاده نمایید .

بلبرینگ ها یکی از عوامل پیشرفت بیشتر در صنعت و صنایع شده است که غیر قابل انکار می باشد . کاربرد بلبرینگ در صنعت و سایر جهات مختلف وجود دارد که در مقالات بعدی مورد بحث قرار خواهد گرفت .

گروه صنعتی رول پخش پارسیان مرکز تهیه و پخش انواع بلبرینگ ، رولبرینگ ، روغن های صنعتی و ملزومات صنایع بدون واسطه در سطح کل کشور در خدمت هم میهنان عزیزمان می باشد .سربلند و پیروز باشید




پربازدید ترین مطالب
جدید ترین مطالب